5 olika bussar före 12. Slå de ni!





Som titels säger har jag åkt 5 olika bussar idag före kl 12 idag.
Nr 1 när jag åkte hem ifrån John vid 9, och då hoppade jag av för att hämta mitt HM paket på vägen hem, och hoppade sen på nästa buss o åkte de sista hållplatserna. Buss nr 3 åkte jag sedan en timme senare tillbaka till centrum med för att posta några traderapaket och sedan hoppade jag på följande buss för att åka vidare till Jägers ro centrum för att köpa en väska som jag tittade på förra veckan. Och den 5 o sista bussen tog jag sedan hem igen ifrån Jägers. Allt detta hände innan 12 idag.

Sedan dess har jag inte gjort något vettigt. Kollat på vänner, funderat på om jag ska behålla väskan, tittat lite mer på vänner och sen är vi nu här.

Nu träning, sen plugg..
Hur ser din tisdagskväll ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj då!!! hehe, häftigt! 5 bussar innan 12.. ja, det kan jag nog inte slå X)

Det blir en ganska lugnt kväll.. lite plugg, sen läggdags.. hm.. fast jag har ju sovmorgon imorgon.. till kl.11.00..hmm.. kanske en film innan..

2010-01-26 @ 22:24:59
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0