Secondhand fynd nr 2

Detta fynd var inte kärlek vid första ögonkastet, men jag fastnade för spetsdetaljerna på ärmarna och kragen, så jag gick och höll blusen under rundvandringen i affären. Efter att ha funderar lite bestämde jag mig för att slå till, det handlade ju bara om 70kr. Och nu är jag glad att jag slog till.
Svart sidenblus. Axelvaddar. Spetsdetaljer. Nice!
Och sedan att den är lite längre fram gör den till perfekt att knyta såatt den blir magkort. Knapparna ska jag ta bort för de tycker jag inte behövs.




Och såhär tänker jag bära den:



Stora smycken. Bustier. Midjehög kjol/byxa.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: emelie

gothic i like!

2010-04-02 @ 17:22:49
Postat av: emelie

förresten vart köper du allt second hand?

2010-04-02 @ 17:23:53
Postat av: Amanda

ja, varför inte :)

2010-04-03 @ 13:42:33
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0