Höst på riktigt





Idag har det varit höst på riktigt. Därför bjuder jag på tre riktig sommriga bilder, för att lysa upp i höstmörkret.
Men idag har de vatt en bra dag, trots hösteriet.
Skönt med sovmorgon. Höll på att sommna mellan förreläsningarna men ett marschocklad räddade mig ifrån det. Råkade på vägen hem handla 2dvds oxå, Hitta Nemo och 101 dalmatinerna. Jag utökar sakta men säker min disneysamling ;)
Nu mat, sen idol. Bra kväll. O det bästa är att John är påväg till mig med kladdkaka. Blir inte mycket bättre än såhär.
Kan inte alla dagar var sådanna hära dagar?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härliga sommarbilder ;)

jag borde kanske också börja med att Disneysamla.. Det låter verkligen som en bra idé.. :D

Kladdkaka! Va snällt! Så ska det vara, hihi ;)

2010-09-28 @ 10:35:09
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0