Det är Svårt att köpa en ipod..



I förrgår dog min älskade Ipod nano video. Sen dess har jag inte varit mig själv. Bestämde mig föratt idag efter gruppmötet i skolan åka och köpa en ny ipod, denna gången en classic. Jag var så himla inställd påatt få en idag, men nädå, så lätt ska de inte va!
Jag var inne i 5 affärer och ingen hade den jag skulle ha! 3 av dom skulle få in den snart, men kunde inte säga när. Så nyss beställde jag en ifrån appelstore.se.
Hoppas den kommer snart!! Behöver tillgång till min musik <3

Bilden är ifrån weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Tack så mycket! =) Jag bor i Jönköping, så det är ju tyvärr rätt långt bort.. =) Ett tips är att titta på tutorials på youtube. Där lär man sig mycket.

2010-11-16 @ 20:45:41
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0