Secondhand fynd nr 1

Mitt allra första secondhand fynd hittades för några veckor sedan.
Gissa hur glad jag blev när jag för första gången gick in i en secondhand butik och springer på denna underbara transperanta skjorta. Perfekt längd, underbart glansigt transperant tyg med en hint av blått.
Ursprungligen var det ett par axelvaddar fastsatta, men eftersom de var vita och tyget är så transperant att man såg dem så klippte jag av dom.
Trots att jag är ett stort fan av just axelvaddar. Men inte när det är så synliga som dessa var.
80kr. FYND!!



Och såhär har jag bland annat tänkt bära den.




Höga klackar. Svart fodralklänning. Stora smycken.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snyggt! :D

2010-03-31 @ 17:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0