Jag är ruinerad...!



Satan i gatan vad mycket pengar jag nyss lyckades spendera...
Hämtade ut ett paket ifrån Nelly samt nya p-piller.
Hela kalaset gick på 1100kr! 

O nej, det var inte skorna som var dyrast.
De kostaden endast 298kr och de är en investering.
Jag behövde sånna skor för jag har inga sånna sen innan. Så de så.
Men det e jobbit med p-piller som ruinerar en. Det som e positivt är att nu är jag skyddad för ett helt år, men ändå. 800kr!! Nu är jag verkligen en fattig student...

Nu ska jag gå o klappa på mina fina nya skor 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag får mina för 300 kr /år ju :S

2010-01-14 @ 17:28:02
Postat av: Amanda

Men gud! Hur kan det vara så dyrt?! När jag skulle ta antibiotika, så kostade den flytande typ 600 kr medan tabletterna kostade runt 60kr.. det är sjukt egentligen, det är ju rena rånet! =/

2010-01-14 @ 21:21:42
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag får mina gratis från ungdomsmottagningen, men du kanske har några specialare?

2010-01-14 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0