Besvikelse, men nytt hopp har tänts

Idag gick John och jag in hos en tatuerare. Bilden som jag i flera år tänkt tatuera fick jag då höra att den inte gick. Den är för detaljerad. Snacka om att jag blev besviken. Den hade passat så bra. Snyft!

Så nu när jag kom hem så var jag ju tvungen att googla drakar, och hittade några möjliga kandidater. Ingen känns 100% än, men de kanske kommer. Förhoppningsvis iaf.
Här ser du de möjliga kandidaterna:






Ettan och trean gillar jag skarpt.
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker ettan. ja storgatan ska stänga det har jag länge anat för alla har utförsäljning och det stod i dagens sydsvenskan. jag vet dock inte vilken dag.

2010-01-27 @ 16:25:28
Postat av: John

Jag gillar 2an och 3an ^^

2010-01-27 @ 20:10:53
URL: http://printeddreams.blogspot.com
Postat av: John

Jag kan tänka mig ha 2an :D

2010-01-27 @ 22:28:49
URL: http://printeddreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0