2009, året som gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket, blev kär, åkte på min första utlandssemester utan föräldrarna, började på högskolan mm.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Eh, nej ...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja...

5. Vilka länder besökte du?
Grekland, England

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer resor!!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 maj <3

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag överlevde gymnasiet och tog studenten

9. Största misstaget?
... orkar inte dra i det...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Körtelfeber, som jag inte visste jag hade xD

11. Bästa köpet?
Min digitalasystemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket gjorde mig glad...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alldeles för många ^^
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade vågat stå upp mer för mig själv. Men i år blir de andra bullar!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oxå en svår fråga

18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med mina nära o kära

19. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jupp!

21. Bästa boken du läste i år?
Jäkligt svår fråga, jag som läser så mycket...

22. Största musikaliska upptäckten?
Disturbed

23. Något du önskade dig och fick?
Kärlek

24. Något du önskade dig men inte fick? 
Respekt

25. Årets bästa film?
Avatar!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med mina nära o kära

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Respekt ifrån vissa personer, eftersom de fick det av mig

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Under utveckling. Iår kommer den blomma ;)
 
29. Vad fick dig att må bra?
Mina fantastiska vänner och familj. 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Med en sådan pojkvän som jag har så är svaret ingen

31. Vem saknade du?
Allt för många

32. De bästa nya människorna du träffade?
Emelie och John (ja, jag träffade honom innan men det var inte förrän 2009 som jag lärde känna honom)

33. Årets favoritfoto




Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack! Har fått den av min pojkvän.

Jaaa jag ska fixa de, har inte haft tid.Men ska verkligen försöka fixa det snart. Kram

2010-01-09 @ 20:15:12
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0