Den andra februari

Först måste jag börja med att tacka Amanda för det fina talet hon höll för mig (och sin klass) igår.
Jag var inte långt ifrån tårar. Tack hjärtat. Älskar dig




Och nu till idag.
John är sjuk, vilket automatiskat leder till att jag blir sjuk eftersom jag inte har något imunförsvar.
Suck.
Det räcker tydligen inte med att mina leder ska dumma sig, nu hatar min hals oxå mig. O jag som skulle träffa Sofie idag, de får skjutas upp ti nästa vecka. Snyft.

Nu ska jag plugga o vila.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv, gumman! Blev så glad över att du var där.. Visst var jag jätte nervös, men det gick över när jag började tala till dig! <33333

2010-02-03 @ 00:16:06
URL: http://xmannagrynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0