Dagens inspiration 4/2



Ge mig en leopardkjol!

Bild ifrån lookbook


Kommentarer
Postat av: Sophie

Oh, ok :) ja, inte för att döda glädjen eller något, men jag har hört att dem inte har rena nålar där...kolla om dem har sterila nålar och att dem tar nålarna från deras paket (men jag kan ha fel!!! Dem kan säkerligen vara jätteduktiga). Hygien är asviktigt när man ska tatuera sig och efteråt. Trust me, jag har två st och sett på 4 st som tatuerar sig och glott på en jädra massa Miami Ink xD:) Men lycka till, tatueringar är skitskoj! Man blir beroende ;)

2010-02-04 @ 12:12:26
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: emelie

ge mig också plus smala lår och midja (A)

2010-02-04 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0